Måndag

hej hej då var de måndag igen ja hatar verkligen måndagar de bara påpekar att de är ny vecka å att tiden går allt för fort känna som att veckorna bara ringer i väg nu lite smått segt. helgern var kanon :) i fredags var ja med jennifer å drack vin enu en gång vad har hänt med vårat öl drickande haha blev en liten tur ner till KK i allafall efterfetsen höll på fram till 5 som vanligt när man är i kärra.
på lördagen var ja med patrik hela dagen käkade pizza för en gång skulle men min var inte god. hans såg allt rolig ut men den var helt okey dok gillar ja ju inte kebab.
han blev glad när han slog mig i tvspelet haha men klassade allt ut han i pokern hehe :)
kom hen hyffsat tidigt på söndagen men var mega trött så sov det största delen hehe :)
fick för mig att bara kärlekmums gott är de brukar baka när ja har tråkigt de har blivit en lite vana :)
idag har jag bara städat tvättat å lite sånt väntar på att mamma skall komma hem så jag kan börja med middagen tänkte göra kyckling gryta med champinjoner å paprika i dag hoppas att de blir gott :D



Gjorde en björnbärs drink blev helt okey bara synd att de är kärnor i björnbärern annars helt okey sockrade kanterna ser ju lite trevligare ut med :)


Resultatet blev fint i allafall :)


kärleksmums går ju inte att misslyckas med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0