Onsdag

heej heej :) idag har ja städat lite å så läst lite in för halkan i morgon har längtat efter att köra halkan så hoppas att de går bra :)
igår var jag med jennifer och drack vin å jordgubbar vi bjöd även hennes lillebror på nått glas man måste ju börja tidigt haha :P sedan drog vi till mig och lyssnade på musik å tjöta p.s gör inte drink på hallon mycket bättre med jordgubbar :)
Måste bara säga att jag har världens bästa kompis tack för att du finns jennifer :)
nu blir de lite läsa och tv sedan måste jag i säng tidigt skall vara på stora holm halv 8 :O


gör inte på hallon


Porris hor drar sig alltid till killar undra var hon har fått de i från ;)


mamma hittade lite nya pärlor så passe på att göra två armband :) kommer fan att bli beronde av detta men har man dålig budget så får man fixa de själv :D

had :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0