Söndag!

Hejsan nu var det ett tag sedan men har inte haft ork eller tid till att skriva något december är den månaden jag hatar mest med all jul å sån skit. Men skönt att de är julafton om 4 dagar i alla fall så det är över snart. Julafton blir de med familjen som vanligt får la hoppas att man blir hyfsat nöjd i alla fall. Juldagen eller vilken dag det är då blir de fira maggan är inte 100 på om jag skall med ut och äta dåligt med december också är att plånboken får lida haha. Den 23 blir de uppesittar kväll med jennifer och koffe då skall vi baka pepparkakor och spela bingolotto :D + lite gott gott hoppas att man kan vinna sig en bil asså för det vore ju verkligen inte fel.

 

Just nu sitter jag och kolla på anna anka väldigt speciell människa fast finns det inte sånna människor så blir det inga bra program.

Helgen har varit kanon inte gjort så mycket men i fredag träffade jag **** å i satt å tjöta hela kvällen och natten ;) blev att man kom hem kl 13.00 då blev det att vila lite sedan åka och hämta tårtan , sedan blev det sängen äntligen sova typ bort hela dagen men det förtjänade jag så idag har jag tagit de lugnt med åkte och hämta jennifer efter jobbet sedan julstädat lite.

Min underbara porris kröp ner brevid elementet såå gullig är hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0