Vilken helg

Helgern var kanon midsommar var kanon bra började kl 12 med champange å jodgubbar å melon å gott gott
sedan gjorde vi alla tjejer våra kransar eftersom jag älskar rosor och hade rosa klänningen bestog min av rosa rosor såklart :D allas blev jätte söta :D sedan satte supandet i gång på riktigt haha å maten kom i gång sedan snaps visorna vilket jag stog för haha kan ju förklara varför ja inte ens i dag kan prata rikrigt haha
snapsen var nog de äckloigaste ja drukigt min i allafall och det ver ja sara håller med om.
blev att man var duktig och var hemma vid 1 tiden vilken ja är glad över mådde ju inte hyffsat bra när ja vaknade första gånger vid 6 tiden men vi tre mådde ja bra igen :D och då var de bara att hoppa in i duschen och göra i odning sin om och till stan å åka upp mot lysekil med therese :D var kanon satt på katten nått och tog oss några öl sedan till hotelet som martin varit duktig och bokat rum på drack lite mer och dansa och hade roligt :D var dok inte lika roligt när vi skulle sova var trångt i sängen så betsämde mig för att sova på golvet gick ju hyffsat bra är rätt van efter att sovit på amandas kökgolv :P buss redan hem dagen efter var mega seg märktes att ja å therese var smått trötta haha.

ne nu får jag packa vidare skall åka till sommar stället i morgon orka sitta hemma i detta fina vädret när man kan ligga å bränna och kanske till och med gå å bada:P
nu blir de tv å sängen som vanligt :D
had

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hahah de är bra att ja har vant dej vid att sova på mitt köksgolv då:D

2009-06-26 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0