Hejsan

hejsan blir inte så mycket uppdateringar men det beror på att min data krånglar får hoppas att de fixar sig snart :)
 
just nu ligger jag och kollar på flickan som lekte med elden :D mycket bra film sedan får jag la gå på bio å kolla på den sista haha

den senaste tiden har jag inte gjort så mycket i fredags blev det trubadur grymt roligt vi tre äger :D alltid lika roligt med er :D

idag har jag varit på backaplan med cazandra och köpt julklappar så nu är det klart skönt slippa tänka på det:)

var även och hämntade min pälsjacka och pälsväst i dag mega snygga är överlycklig nu mega gosig att ha på sig och grymt varmt kommer ju inte att frysa när snön kommer i allafall hehe :)

ne men nu blir de å kolla det sisat på filmen sedan sova eller något!!
had

Pusslänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0