Halloj :)

tjena vet att ja inte uppdaterat på den senaste tiden men har inte riktigt haft tid och orkat illa jag  vet :Pi torsdag var jag inne i stan och träffade alla tjejorna var ett tag sedan var helt okey :)kanske inte bästa tiden att komma hem men  men man är ju bara ung en gångfredag gick åt att bara ta de lungt läsa lite teori kolla på true blood ;) har fasnat totalt för den serien nu väntar jag bara på säsong 3 hehe :DLördagen då var de dags för kräftskiva hade kanon roligt skit gott och skit trevligt :) känns som att de var sista kvällen innan alla typ åker bort josefin tillbaka till london amanda och emelie skall åka till gran canaria och jobba i 6 mån. och jennifer vilken kväll det blev till slut haha tur att allt löste sig får se om jag får upp lite bilder också efter kvällen skulle ju varit roligt hehe tyvärr lyckades jag igen att glömma ta kort som vanligt haha.söndagen var precis som söndagar skall vara haha Slappis dag nr:1 :D blev lite teori och film å sånt :)i går skulle ja gått ner till körskolan men orkade inte så satte mig å sökte lite jobb i stället det är ju också viktigt att göra.idag har jag solat träffat jennifer suttigt å drukigt kaffe å tjötat det är aldrig fel :) sedan har ja kollat på dom sista avsnitten på true blood :D har precis nu suttit och läst på teorin å så har ju teori prov i morgon :D så hoppas att de skall gå bra men det tror ja allt så som jag gjort dom jävla proven på körskolan skall bli såå jäkla skönt att slippa dom haha :P kollar på hell's kitchen nu han är fan störd men grymjust de ja skall kolla efter någon bil också innan jag lägger mig ;) hadPusslänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0