Måndag

Tjenare :) har varit lite lat med att uppdatera men nu fick ja tummen ur röven och gör de :)
helgern har varit kanon :) i lördag tog ja mig och jennifer en runda till KK hade jätte trevligt drack goda drinkar å hela det där :) lite runda om fötterna men det är en annan femma :P
I går blev de att man inte gjorde så mycket men det är ju söndagar till för att slappa och bara ta de lungt och ladda om battrierna in för veckan som kommer söndagar är ju en av mina favvi dagar ;) och dom ja skrivet innan måndagar suger.

idag har ja varit i körskolan så för en gångs skull kom ja upp hyffsat tidigt har inte ens vilat mig under dagen rekord fast nu är jag ju mega trötter också :P
sitter och funderar lite vilken film ja vill kolla på i kväll går ju inget på tv slutar nog med att ja väljer en siffra och tar de filmen fast brukar bli att ja fpr tänka på 10 olika nr innan ja till slut väljer den filmen haha ;)

i morgon blir de att gå ner till körskolan har två veckor innan teorin nu så måste bli klart med allt fast jag är på G nu så :)

Finns nog ingen bättre asså En bild säger mer än tusen ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0