Natt inlägg

hej hej som vanligt orkar ja aldrig lägga mig i tid men det blir ju såhär när man är en natt människa :)
sover ju hellre bort hela morgonen händer aldrig något roligt endå.

och som vanligt när ja har tråkigt på natten skall jag självfallet börja städa haha men de är la lika bra att få de gjort kan ju gissa att de blir för eller efterfest här som vanligt haha

på fredag skall ja in och köra inne i stan får hoppas att de skall gå bra men det tror ja allt :) körkortet närmar sig bara fortare och fortare inte långt kvar nu:D
har redan snackat med morssan om att ha behöver en bil jag fick ju inget nej i allafall :D så nu är de bara att hitta någon jag vill ha :D

ne nu skall ja å min lill porris kolla på tv lr någon film innan man måste sova

had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0