Söndag

halloj ja har varit jätte lat så ja inte orkat uppdatera :P men nu är de söndag igen och söndara är till för sånt här :)
i fredags hade ja till en början jätte tråkigt men så betsämde ja å therese oss för att vi ville festa lite så hon kom hit till kärra. vi slängde i oss em margarita inte det godaste men va fan :)
sedan drog vi över till forssen å drack några öl var planerat att vi skulle åka in till stan.
men blev att innnan vi skulle in drog vi in på KK (kärra krogen) blev att vi stannade kvar som vanligt när man går in dit haha.
 Och therese du fick dig allt en bra premunation haha får hoppas att den är nått å ha :P
sedan blev de efterfest therese skulle upp och hämnta nykeln men märkte att hon aldrig kom hittade henne i köket ätandes en natt macka så ja gick i för väg mer om efterfesten tänker ja inte berätta.
å ja ringde as sur till therese å vad henne gå hem till mig men de visade sig att hon redan var där hon var trött och hade lagt sig :)

i går var verre trötter och bara slappa tog mig ner till affären och mötte jennifer å handla lite sedan blev de att ja somnade igen efter jag kom hem :P så de blev ingen middag för mig för en kl 9 :P
sedan var de bara att glo på tv somnade inte för en  vid halv 5 sedan haha illa

Ne men nu skall ja nog få i mig lite frukost
i dag blir de nog två filmer tänkte kolla på natt på museum 1 ,2 om jag inte hinner ändra mig som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0