Torsdag igen

heej heej torsdag igen då sjukt vad tiden går fort asså.
i natt blev de ju inget sovande för min del kunde inte somna hatar när de blir så sedan var de bara upp kl 6 och fixa i odning sig och åka till stora holm för att köra halkan och göra risken var enna trött när ja kom dit men så fort ja satta mig i bilen så vaknas ja upp med en gång :) fy fan säger ja bara vad roligt de var haha och de var hur skönt som helst  att få köra själv för en gångs skulle hehe :) lätt att ja skulle göra om de :D

sedan fick ja vänta 1 tim innan risken började vilket som höll på i 4 tim men de var både roligt och intresant så tiden givk fort :D så kom precis hem nu hade tänkt att få i mig nått och äta sedan sova middag börjar bli redigt trött nu inte sovit på över ett dygn. sedan blir de nog slappa bara de förstjärnar jag i dag



had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0