Vilken Helg

Hej ja inte hunnit skriva på hela helgern i fredags åkte ja till partik vi hade bestämt oss för att vi skulle ha tvspel tävling och supar tävling haha :P självfallet vann ja då på tv spelet haha han var ju inte så glad men men
supandet gick helt okey tiden gick riktigt fort i allafall haha grymt roligt det var ett tag sedan man träffade han nu satt å snacka massa gamla minnen å nya :)
Jag var mega seg hela lördagen låg mest i sängen å slappade haha putte tog sig ner och handlade lite mat eftersom jag had elovat å laga middag :) men de tog ju sin tid 5min till ........
blev kyckling och curry mums men när man är bakis så orkar man ju typ inte äta
så kollade vi på film med fast ja somnade mitt under filmen haha han var så gullig och kom å la en filt över mig :)
sen bådde ja mycket bättre så ja kunde ta dagen första cigg :) å putte sin whisky :)
bestämde oss för att spela texas hold em förlorrade man skulle man ta sig en klunk själv fallet vann ja där med haha :D
i bland har man allt tur i spel

Blev att jennifer ringde och ville att ja skulle komma hem och eftersom ja inte kan säga nej så fixade vi en taxi och in på KK å dog sig en drink å öl men shit vad seg ja blev men de blir ju så när man bara sover 3 tim;)
hem till forsen på efterfest tog mig en öl men var helt slut så höll på att somna så drog mig hemmåt hoppas at dom andra hade de roligt i allafall :)

Idag blev de att jag sov enda till kl 3 men de förstjärnade ja :) ligger bara nu och skriver här å kollar på tv idag blir de att laga spagetti å köttfärs sås :) aldrig fel :D
Får se vilken film de blir å se i kväll med :)

had :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0