Hejsan

hejsan ja vet är as seg på att uppdatera :P

kan ju börja med att säga att jag har körkort nu wiie :D känns as gött bara en egen bil kvar men de kommer nog snart det med om jag känner rätt.

var även hos tandläkaren i går och slipade ner min halvt utslagana tand den ser jätte liten ut nu saknar enna den tyckte tanden var lite charmig ;) fast nu ser alla nästan lika dana ut i allafall sedan är de bara blekningen kvar så bling :D

idag skall jag vara med jennifer vi får se om de blir någon trubadur da silvia skall spela så han är ju bland dom bästa som spelar där nere alltid roligt :) ne men nu skall ja städa undan lite å så å kolla på våra bästa år haha tar den serien aldrig slut??

had

Pusslänge


Kommentarer
Postat av: lisa

hej gumman! jag är så glad för att du tagit körkort va :) grymt!

allt bra annars? puss!

2009-10-20 @ 11:38:30
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: CandyboX Collector - snart 700 unika askar !

Va coolt med en låt som spelas på bloggen, blir trevligt att kika runt då :-) !

2009-10-22 @ 09:41:32
URL: http://doberwomann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0