Torsdag igen

hejsan har inte skrivit på ett tag har haft fullt upp :)
helgern blev lyckad hade skit roligt på brossans fest dom brukar alltid bli de och även denna var det
har shoppat i veckan har blivit kär i mina nya skor asså mee like :D

kollar på tv nu tänkte bränna ut lite filmer som man kan kolla på i kväll sedan blir de nog lite teori med måste ju klara provet är inte sugen på att behöva köra upp enu en gång inte roligt.

lite olika bilder


testade att göra naglar med lite bling på blev bra för första gången ;)



lite av det jag köpte hehe ekänn hörlurarna är snygga :D rosa å bling morgonrocken är mega good asså mys mys köpte två händer med att ha smycken på perfekt till alla ringar man har :D

ne men nu skall jag välja vilka filmer som skall brännas ut

had

Pusslänge

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 08:28:20
URL: http://www.minnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0