ååå vad förbannad jag blir asså

vad är de för en trafikskola som skickar hot sms??  tack för att ni har sabbat min helg nu och om det inte går bra på måndag är det tack vare er fattar inte ens att man kan göra så det är ju fan sjukt...
får se vad ni säger i morgon det verkar bara vara pengar som ni vill ha sjukt asså.......

är ju inte på något vidare humör jätte roligt nu inför helgen å skit hoppas att de blir bättre tills på lördag då man skall på inflyttningfest å träffa alla gamla kompisar för om jag inte är de så tänker jag fan inte vara den trevliga som jag brukar vara å det har ni sabbat själva...såå jääävla dåligt av vuxna människor!!!

blir la lite tv nu sedan försöka sova bort sin ilska

had

Pusslänge

Kommentarer
Postat av: Isolina

Javisst är hon. 14 år och ser ut som en slampa..

2009-09-19 @ 09:50:36
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: lisa

men gumman då, vad skrev dem? <3

2009-09-19 @ 20:55:02
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0