Tjena :)

Hej hej var ett tag sedan nu har haft sån huvudvärk hela helgern så har verkligen inte orkar gå in och skriva.
Och jag är väldigt stolt över mig själv min första vita helg på jag vet inte hur länge haha har bara varit skönt att ta d elungt lägga sig vid 11 som jag inte gjort på evigheter.

idag har jag varit ute och övningskört med pappa för första gången gick bra tycker ja :)
veckan som kommer nu måste ja ner till körskolan och göra fädigt teorin annars blir de inget teori prov den 16:e för min del :s
fast de är bara att ligga i så klarar man ju de kanon bra :)

just de ja kollade lite film i helgern var ett tag sedan nu som sagt har nog blivit rätt film beroende haha

kollade på
Rätt bra film typist tjej film :)

och så blev de


Denna filmen är ett måste att se såg den på tv för ett tag sedan var bara tvungen att ladda ner :)
kanon bra lätt 10/10 riktig kärleks film ;)

har precis nu färgat håret kändes att de behövdes testade en ny färg har haft kastanj inna nu blev de medium golden brown blev ju ingen jätte skillnad men alltid nått :) funderar på att lägga i lite ljusare bruna slingor med kanske lite nice nu till hösten :) har planerat att börja sola igen också urs hatar att vara vit men de blir ju så efter våra kära Svenska sommar blää.. man kännes ju sig redan frächare så :) alltid ett plus i kanten.

i kväll blir de lite tv måste ju kolla på ensam mamma söker haha sedan hade ja tänkt att kolla på en ny film som verkar jävligt bra ;) men de kommer senare
had

Pusslänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0