Godmorgon :)

Hejsan idag kom jag allt upp hyffsat tidigt :) igår tog jag mets de lungt var uppe och gymmade med linda man märker verkligen att man har dålig kondition, och något jag avskyr är när killar håller på ååå får panik och sånna dära också jävla äckeln att dom orkar ut med packet!!!

Idag skall jag laga både middag å kvälls snacks till mina föräldrar vill man ha något gott får man göra de själv :)

Till middag skall jag göra kyckling gryta med rödvin receptet kommer från jennifer :) blev bjuden på det skit gott var de så varför inte försöka sig på de :)
till kvälls snacka skall jag göra räkröra i smördeg och fritera mums mums :D blir kanon att ha till melodifestivalen :)

BIDRAGEN!!

1. Eric Saade
"Manboy"

2. Andra Generationen + Dogge
"Hippare Hoppare"

3. Anna Maria Espinosa
"Innan alla ljusen brunnit ut"

4. Highlights & MiSt
"Come And Get Me Now"

5. Pauline
"Sucker For Love"

6. Anderas Johnson
"We Can Work It Out"

7. Kalle Moraeus & Orsa Spelmän
"Underbart"

8. Hanna Lindblad
"Manipulated"

Vilka två tror ni går till finalen???

ne nu skall jag börja göra i odning mig skall gå och kolla på kickboxning inte så underhållande men har inget bättre för mig.



Frukosten äter denna nästan varje dag mums mums :)

Vaniljyoghurt
Physillisfrön
Krossadelinfrön
Solrosfrön
Blåbär
Färska Jordgubbar

Mums :D


Kommentarer
Postat av: Connie

Hej...



Kommer du ihåg mig eller ? =) hehe

2010-02-13 @ 17:50:06
URL: http://connieanderson.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

Glad alla hjärtans dag! :D

2010-02-14 @ 08:36:07
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Connie

Ja du.. Jag kommer inte heller igår från vart.. Men jag vet att du bodde nån stans i hissingen.. typ kärra =) haha

2010-02-14 @ 11:27:58
URL: http://connieanderson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0