Ja Lever!!

Hejsan det var inte i går som man uppaderade hehe fick en liten påminnelse av maggan att jag inte hade uppdaterat på ett tag tack gumman i bland glömmer man allt av :)
den senaste tiden har ja gjort en hel del fyllt år å så tex börjat gå på folkuniversitet lite smått segt att åka till långedrag 2-3 gånger i veckan och piss tidigt också plågeri på hög nivå!!!

just nu är jag sjuk efter finardet av annelie i helgern vaknade ja upp i söndag och kunde inte prata, mina stemband är ju hel kassa så fort ja får ont i halsen och gör något på kvällen kan ja inte prata på flera dagar illa men nu har rösten nästan kommit tillbaka i allafall :) alltid ett + fast - på att ja knappt kan svälja ju illa... bort me vintern och in med våren :D:D

just de ja har köpt gymkort jaaa veronika elisabeth nielsen har köpt gymkort !!!!
haha nu gäller de bara att gå dit också men det skall jag allt göra hejja hejja
på lördag skall ja antaligen gå på ett zumba pass om de blir en plats ledig hoppas :D bara ja hinner bli frisk så inte så bra att träna om man är sjuk.

jadu de är la lite av de jag har gjort den senaste tiden vad ja minns i allafall vissa saker behöver ju inte alla veta hehe ;)

ne nu blir de att dra på en rulle (filmberoende) nu kommer bara problemet vilken film åååå ne men skall nog kolla på 500 days of summer :)


just de har köpt ny mobil meee like very much :D hoppas bara inte den går sönder

en av presenterna ja blev nöjd över hehe kommer bli beroende av detta nu men i bland måste man allt unna sig

Denna fick ja av två av mina bröder ifall att ja kände mig tjock någondag hahah den var perfekt till förfesten :D


bevis :D 299:- kr fattigare varje månad

sprang och letade efter min lilla porris i dag och tills slut hittade ja henne sovande på elemenetet vilken knas pisse asså är hon inte tillräckligt varm med pälsen?


haha denna bjuder ja på man måste ha roligt i bland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0