Måndag

Hejsan så var det måndag igen och enu en ny vecka som skall gå i bland vill man bara att tiden skall gå men i bland vill man bara att den skall stanna.

Helgern blev lyckad i fredags var jag på maskerad lätt utklädd bara kanin öron och klänning :P shit vilket tränings pass man fick av att gå hem asså dena jävla snö asså vet inte hur många gånger jag ramla omkull märkte de inte då utan dagen efter lite blåmärken här och där :P vill bara att snön skall försvinna nu så man kan gå riktigt och använda lite snyggare skor hatar vintern.

På lördagen blev det förfest hemma hos jennifer :) var jag annelie, jennifer, koffe och danne efter man blivit lite go i tanken tog vi en taxi till trädgårn tyvärr mådde jag inte så himla bra så bestämde mig för att åka hem
kom hem han sitta vi datan lite sedan när man precis klätt av sig lagt sig i sängen självfallet ringer mobilen det är mina två kära bröder som inte kan ta sig hem i från stan så in och väcka pappa för att han måste hämta dom så de var ju bara att klä på sig igen ut och skotta fram bilden hehe var inte hemma för en vid halv 5 då kom man äntligen i säng :) de värsta är att man typist vaknar efter 5 tim sömn bara så man blir mega seg hela dagen!!!

Idag har jag bara tagit de mega lungt lagade middag :) blev klycklingi tomatsås å ris :) mamma ville ha våffler för en stund sedan så de var jag snäll och gjorde :) just de ja har även beställt vistit kort :P vet inte varför men på folkuniversitet sa dom på en kurs att det alltid är bra att ha så varför inte :)
kan nog komma till användning någon gång ;)

ne nu skall ja kolla klart på filmen på 3:an :)

Underbara porris som ligger och gottar sig på elementet :)


Kommentarer
Postat av: Connie

Ja men de va en rolig tid =) .. men vad jag INTE gillar vodka med apelsin jucie efter den tiden :D HAHAHAHA

2010-02-22 @ 22:09:14
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0