Fredag kväll med lets dance

Hejsan sitter och kollar på lets dance nu hoppas gubbskrutten åker ut i kväll asså :P

Idag har ja inte hittat på så mycket varit ute och gått var och hämta jennifer snabbt annars tagit de hyffsat lungt rensat lite bland kläderna det är sjukt asså hur mycket kläder man har men man skall bara ha nya hela tiden varför tröttnar man på sina kläder??

Längtar tills i morgon känner på mig att de kommer blir mega kul :) först blir de hem till jennifer hoppas att ja kommer i tid har ju en tedens att komma 1 tim sent även om man bor 2 min där i från illa illa haha
ne men skall upp tidigt i morgon en snabbis till systemet sedan börja göra iodning mig så att ja inte kommer sist :D

efter lets dance blir de nog att sova tror ja men man vet ju aldrig lär säkert lägga mig vid 2 endå haha :P
fan nu kommer ja inte ihåg va det var ja skulle skriva typist kommer la på det senare.

o sminkad och ful haha :P hade tråkigt så varför inte ta lite mongo bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0