Hejsan

Ja då var det en ny vecka igen :)

vilken helg måste jag bara säga hade grymt roligt hemma hos cazandra jag var nog inte den enda synd bara att alla inte gick till samma ställe i allafall. och gretas skall jag nog inte till på ett bra tag man vet aldrig vad man kan få i sitt glas asså sjukt men tiden innan hade jag grymt roligt de måste vi göra om träffas alla igen :)


bjuder på denna hehe

veckan blir rätt lungt är hur seg som helst känner inte för att göra så mycket så blir nog mest tv å sova i morgon skall jag bara på ett möte sedan blir det fika me dom bästa på torsdag :D
fredag skall ja kanske på bio med maggan :) lördag blir de att träffa jonas tror ja :) kanske kolla melodifestivalen men känna inte som någon ide den man tycker ar bäst kommer ju alltid tvåa och ettan är kass.

ne nu orkar ja inte skriva mer skall krypa ner i sängen igen och kolla på någon film bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0