Nu hade man Tur!

Var och simmade med simon :) de är så mycket roligare att simma om man har någon att prata med asså det får vi göra om :)

-1kg till :D det går framåt de gillar vi :D

efter jag hade varit och simmat skulle ja hämta min mamma på jobbet var redan sen å ja vet ju hur grining hon kan bli så full fart på gasen :P tack och lov när ja kom in på tagene vägen var de e segis framför mig så kunde inte köra som man brukar där inne och de var tur kan ja lova helt plötslingt står de en polis och vinkar in mig de första ja tänkte har ja ens krökortet med mig och har ja kört för fort nu eller....
fick blåsa å så gick gallant :D värre var de la att mamma inte orkat byta ena framlampan men klara mig undan hon måste bara byta den bäst att hon gör de nu !!

 

Ne men nu skall ja nog ta och städa undan lite å så sedan kanske kolla på någon film var ett tag sedan har en hel del filmer som är utbrända som bara väntar på att kollas på :D


Ha d


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Haha okej vilken tur då x)

2010-03-25 @ 16:43:05
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0