Kvällens inlägg

kväll elle natt aa dte är ju en bra fråga skulle de varit  fredags skulle ja haft roligaste nu vid denna tiden annars är man lite halv seg så men måste ju bara kolla på paradie hotel dubbel avsnitt med ju :)

funderar på om man typ skall gå upp vid 7-8 i morgon och ta en promenad det kan nog vara rätt uppfriskande :)

ååååååååååå vad jag blir trött lr trött å så besviken mer men i bland känns de bara som att man är tillför att man skall se till så att alla andra har de bra å så men fan man klarar ju inte de hur länge som helst men men det är nog meningen att ja skall vara för snäll å skit och aldrig få tillbaka nått ,
men som ja skrev år 2009 är inte mitt år det kommer där i mot 2010 att bli det har jag bara bestämt mig för :)
får hoppas att de kommer mycket bra saker för just nu verkar allt bara bli skit och man mår inte bra av det.

maggan vi får ta oss en hatar killar kväll snart tycker jag allt känner att vi båda har mycket att prata av :)

ne nu blir de dubbel avsnitt sedan sängen :D

sovgott gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0