Måndag

Tjena :) första av allt måste ja ju bara säga Maggan killar är svin och vi får lätt ha en hata killar kväll hehe känner att vi både behöver snacka av sig lite hehe :)

idag har jag varit duktig sökt lite jobb å så hoppas att dom iallafall kan höra av sig :)
passa på att kolla på en film efter maten i stället för att vila ,Det blev role models rätt rolig film har ju sett den innan men blir så när man kollat igenom alla sina filmer :)

måndag igen jag tror att måndagar är den tråkigaste värsta dagen på hela veckan tur att den brukar gå fort ;)
men snart är de redan fredag igen ju det är sjukt vad tiden går fort fast de betyder la att 2009 inte varit något bra år och att det bara skall bli 2010 för min del är det helt okey jag själv sattsar på 2010 då jävlar :D hoppas man fixat jobb innan dess så man kan ta sig en tripp till las vegas efter man fyllt år ;) Ja tack :D

undra om man skall vara duktig och ta sig en promenad fast de är ju tråkigt att gå själv får hoppas på att jenkan vill ställa upp :)

had så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0