Nu är jag slutkörd

Hejsan idag har jag haft fullt upp är mega trött nu, Först bakade jag lite julgodis är ju ett måste haha

Blev gräddkola och hemlagad snickers

GRÄDDKOLA

2 dl Grädde

50g Smör

2 dl Socker

1 ½ dl Sirap

2 msk Kakao

1tsk Vaniljsocker

Koka upp allt utan vaniljsockret tills det går att göra kultestet. Blanda sedan i vaniljsockret häll upp där man vill ha de låt sedan svalna.

 

 

 

Sedan åkte jag och jennifer till backaplan och skulle handla det sisat inför julen. Blev en hel del alkohol tur att man hade bilen med sig skulle aldrig orkat bära alla de haha.

Sedan blev de lite shopping med mee like blev två klänningar kunde inte bestämma mig två par skor sedan lite små saker med. Just de ja + 2 bingolotter tills i morgon kväll hehe

 

 

 

Ne men nu skall jag plocka upp så det inte är så mycket att fixa i morgon J

God Jul Och Gott Nytt År


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0