trevligt på landet

hejsan åkte upp till landet i går det är roligt vad massa minnen man får sedan när man var liten asså sjukt men roligt hade jag ju också :)

bytte även däck på mammas bil veronika kan fan och med allt :D

sedan hade vi tävligt att fiska aborre i damen om  vem som skulle få ta upp den första hummertinan blev inget napp men jag var ju närst flera gånger fick dok upp en bit träd haha :P

var uppe halv 7 i morsse ååå det kan jag säga att det inte är offta haha då brukar ja lägga mig på helgerna typ haha men der var grymt roligt :D fick massa krabor och ett hummer som är min :D mums mums
blir kanske att jag åker med ut någon dag nästa vecka med :D fast vilken mjölksyra man fick i armarna av att dra upp shit asså ;)
sedan har vi spelat lite yatzy å kort å så känndes precis som att man var tillbka å var liten då vi syskon offta satt och spelade tillsammans nu träffas man ju inte lika offta men men så är de
skall på fest hos min bror i morgon skall bli mega skoj brukar alltid blir roliga fester så hehe :)
ikväll får jag se vad ja skall hitta på är lite sugen på bio asså går ju massa bra filmer nu ju :)

min hummer med rabbies haha eller så försöker den  blåsa såpbubblor ;)



inga dåliga klor den krabban hade asså :P

aja skall komma på att göra något nu :)

had

Pusslänge


Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Jävlar! Tänk att stöta på den när man badar :P Inte så troligt, men liksom... Jag skulle fått panik!

2009-10-22 @ 11:21:06
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0