:)

hejsan aa då har man blivit lung det är bara att ta nya tag nu satsar jag på att klara uppkörningen nästa vecka :)

idag efter teori skiten har ja inte gjort så mycket var bara nere å körde på körskolan annars har ja mest tagit det lungt kändes att de behövdes lite hatar att vara på dåligt humör.
just nu kollar ja på fråga olle dokumentären tänkt att sex och sånt kan vara så intresant :)
 
jag funderar på att kolla på någon film i kväll känns som att de var jätte länge sedan jag gjorde det nu har ju blivit att ja kollat sönder på true blood hehe nu vill ja bara att säsong 3 skall börja :D

om det är någon som läser skulle någon kunna rekomendera en bra film hoppas jag inte sett den ;)

ne men nu får ja ta och hitta på någon annat kanske rensa garderoben det brukar ju vara roligt ut med det gamla å in med nytt :D

had

Pusslänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0