Tisdag

tjenare :) sitter just nu och kollar på idol kan de inte komma någon mega kass nu då dom är ju nästan roligaat.
En anledning att man kollar hehe

ser ut som att de blir någon slags kräftskiva till helgern i allafall hoppas inte att de regnar nu bara inte roligt
jag måste ju få käka kräftor det är ju sååååå jäääääävla mega gott asså bland det bästa ja vet
roligt att träffa alla igen också har typ inte träffat någon i sommar men det valet gjorde jag själv kände att jag behövde de och detta har gett resultat :)

haha nu börjar dom roliga komma ahhaha

klarade enu en del i körskolan nu fan vad jag är bra inte långt kvar nu ;)

just de ja ser även ut som att de blir inflyttnings fest den 19 :) skall bli roligt länge sedan man träffade den kompis kretsen med hehe

i kväll ser de ut som att de inte blir någon film men det är ju hell's kitchen kl 22 på 3 är ju ett måste att se

ne men tillbaka till idol nu :)

Pusslänge

Kommentarer
Postat av: Isolina

tyckte Idol var helt okej :P <3

2009-09-08 @ 21:18:24
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0