Tjena

hejsan var ett tag sedan man skrev här nu men har haft fult upp i helgern så har inte hunnit och inte riktigt haft lust heller men nu är ja på G igen :)

ifredags åkte jag upp till landet blev en hel del övningskörningen parkering å så nu är jag lätt mästare på att backa in på parkering :D
sedan tog jag mest de lungt också skönt att komma från stan ett tag han inte göra så mycket på lördag för mamma började jobba vid 2 å vi skulle övningköra lite igen så man var lite duktig och fick plockat lite björnbär :D


blir nog sylt eller paj kanske får se :)

på lördagen var de inflyttningsfest som gällde :) hade kanon roligt
roligt att träffa alla igen tyvärr blir de ju inte att man ses lika offta längre
mot kvällen blev de att förlorarna i sing star var tvugna att bada i poolen hehe :)
säger bara skratta inte åt någon som måste göra de slutade med att man blev i slängd med alla kläderna på inte roligt men jag bjuder på den hehe tur att jag skulle sova hos ida de blev lite jacuzzi skulle bastat men vi fick inte igång den hehe märkte dok på morgonen att den stått på hela natten inte så bra.


Söndag
jag och ida åkte in till kungälv och kollade lite handboll å så var ett tag sedan man var där å kollade på de
det var ju tack vare handboll som jag träffade ida och jessica tänk vad det kan göra :)
sedan blev de rätt lungt för mig skulle upp tidigt i dag och köra gick kanon hoppas fan att det går lika bra i morgon :D då gäller de måste klara de annars är de ju mega lång vänte tid..

var å handla med mamma å så och går man in i en ski affär kommer man garanderat ut med skor om man heter veronika haha blev ett par vanliga bara å ett par att jobba i :D


har ju knappt några vita så ett par till gör ju inget :)

kanske inte dom snyggaste men dom var grymt bekväma :D

ne nu blir de lite tv sedan sova upp tidigt i morgon + att det är en viktig dag så måste jag ha sovit ut så att det går lika bra som jag vill att de skall :)

had

 

Pusslänge


Kommentarer
Postat av: lisa

åh, jag håller verkligen tummarna för dig gumman! <3 ska tänka på dig!!!

2009-09-21 @ 21:56:25
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0